prettige feestdagen - Reisverslag uit Les Arcs, Frankrijk van nele en erik michielssens / de clercq - WaarBenJij.nu prettige feestdagen - Reisverslag uit Les Arcs, Frankrijk van nele en erik michielssens / de clercq - WaarBenJij.nu

prettige feestdagen

Door: erik en nele

Blijf op de hoogte en volg nele en erik

24 December 2009 | Frankrijk, Les Arcs

We wensen jullie vanuit Les Arcs 1950 prettige feestdagen.

Wij zijn hier ondertussen helemaal geïnstalleerd, alle papieren die je hier in Frankrijk nodig hebt om te mogen lesgeven, zijn aangekomen, het werken voor Spirit 1950 kan beginnen.
(www.spirit1950.com)

Heel veel groetjes en jullie zijn allemaal welkom hier in Les Arcs, we hebben op ons appartementje nog plaats voor 2 extra personen ;-)

tot hoors

erik en nele

• 25 December 2009 - 11:40

Hilde :

hey erik en nele

lang geleden !

fijne kerstdag , mooie eindejaarsdagen en hopelijk zien we elkaar een keertje in 2010 !

• 25 December 2009 - 14:19

Gilles:

mersie mennekes, we kunnen alleen maar jaloers zijn op jullie nu, want NIEMAND van ons gaat skieën dit seizoen!! Anne en Jurgen hebben geen geld, ik ook niet, patsy niet... Niemand heeft geld!! Snik... Véél skiplezier daar alleszins, en shusst er ééntje voor ons dan!
    Fielen grüssen aus Belgien,
    en dikke kussen voor 2010!
    gilles
    xxx

• 26 December 2009 - 15:32

Steven :

Gelukkige verjaardag Nele! Geniet van jullie skiseizoen in Les Arcs ... en van elkaar natuurlijk.

Vele groeten
    Steven

• 26 December 2009 - 19:25

Anne En Jurgen:

Verdoemme dat aanbod van die extra slaapplaats klinkt toch zeeeeeeer aanlokkelijk.... Wij kunnen alleen maar kwijlen bij de gedachte aan ski-capriolen... Bij ons is het verhuizen en verbouwen wat de klok slaat, maar volgend jaar moet dat skigemis dan wel ingehaald worden!
    Prettige feesten en veel plezier op de pisteszzzz!

• 27 December 2009 - 17:08

Stijn:

Hey Erik en Nele,

Laat het weer een mooi seizoen worden met veel sneeuw, brave en lieve klanten en onvergetelijke ervaringen. In dat laatste zijn jullie specialisten, dus heel moeilijk zal dat alles bij elkaar toch weer niet worden. Geniet ervan!

Mijn allerbeste wensen voor 2010!

• 31 December 2009 - 11:49

Tjitske En John:

Das jammer, we zijn net afgelopen weekend teruggekomen uit Vallandry dus hebben ook rond Arc 1950 geskied.
    Maandag gaan we weer terug naar Mozambique.
    Een super 2010 en werkze daar!!
    Groetjes
    Tjitske, John en Tristan

Verslag uit: Frankrijk, Les Arcs

WIE ZIJN WIJ?

Voor meer persoonlijke reacties kan je natuurlijk altijd terecht op ons e-mail adres: nele.erik@yahoo.com

24 Februari 2011

halverwege de winter

20 December 2010

de winter is begonnen

28 April 2010

terug thuis en bijna terug weg

30 Maart 2010

de laatste weekjes

24 Januari 2010

Enkele nieuwtjes
nele en erik

Nele en Erik heten je welkom op hun website, waar je hun reisverhalen kan volgen, foto’s bekijken en je reacties kan achterlaten. WIE ZIJN WIJ? Nele Michielssens: zag het levenslicht op kerstdag van 1979, haar diploma licenciaat lichamelijke opvoeding in 2001 en haar vriend voor het eerst in januari 2003 tijdens een skivakantie. Die maakte haar warm voor zijn volgende globetrotter avontuur in Azië. Erik De Clercq: een ex-manager van bouwjaar 1961 en wereldreiziger sinds 2001. Na een eerste omzwerving van 15 maanden door Zuid-Amerika, Cuba, Mexico, Fiji, Nieuw-Zeeland, Australië en Indonesië leerde hij zijn ideale reisgezellin kennen tijdens een seizoen als skileraar. Daarna vertrokken we samen naar St. Petersburg om met de Trans-Syberische trein via Mongolië in China terecht te komen. De daaropvolgende maanden brachten we vervolgens door in Tibet, Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Maleisië, Singapore, Australië, Myanmar en Nepal. Van hieruit is Erik met een Royal Enfield (een klassieke motorfiets) helemaal terug naar België gereden via India, Pakistan, Iran en Turkije. Momenteel beleven we weer een nieuw avontuur samen met Dusty (onze Landcruiser), 15 maanden helemaal rond Afrika. Beleef het mee en geniet samen met ons. Voor meer persoonlijke reacties kan je natuurlijk altijd terecht op ons e-mail adres: nele.erik@gmail.com